Strona główna projektu   |   Wejście do gry   |   Forum PL

Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY


doświadczenia, sukcesy i przemyślenia

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez breakFree » 10 kwi 2016, o 11:17

Cześć,

Jestem nowy w temacie PP i mam nadzieję, że będziecie potrafili mi coś doradzić :)

Otóż od małego słyszałem, że jestem nikim, że nie zasługuję na nic i jestem beznadziejny przy jakimś natężeniu agresji z każdej strony. Teraz po latach nie potrafię wejść w żaden związek. Jestem atrakcyjny, mam powodzenie, ale od 6 lat jestem ciągle sam. Pojawia się desperacja wejścia w relację, ledwo kogoś poznam, a już strasznie się wkręcam, snuję wspólne plany i próbuję jak najszybciej zaciągnąć do łóżka żeby tylko broń Boże nie "uciekło". Mimo, że ciągle o tym myślę, że tego potrzebuję (związek, miłość) to się to w ogóle nie pojawia. Co byście sugerowali? O co poprosić?

breakFree
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 kwi 2016, o 19:50
Podziękował(a): 0 raz
Otrzymał(a) podziękowań: 0 raz

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez badcrazygirl » 10 kwi 2016, o 16:47

Jakiś czas temu rozmawialiście w którymś z wątków (nawet nie wiem czy nie w tym, ale to mniejsza) o liście do Boga/Wszechświata czy kogokolwiek tam chcemy. I mam pytanie. Mianowicie: co by było gdyby tak poprosić kogoś, załóżmy się z rodziny o pomoc w wyznaczeniu daty realizacji naszego celu? Na przykład napisać ten nasz list, wczuć się w niego i załóżmy się zgiąć go i napisać na nim

Data realizacji: ............

i poprosić, by ktoś za nas wpisał jakąś wybraną przez siebie datę albo koniec miesiąca jakiegoś, czy coś na załóżmy się przestrzeni pół roku lub coś w tym stylu i po prostu za mnie by włożył ten list do koperty, poprosilabym by nie mówił mi tej daty, a ja bym go gdzieś schowała. Czy to byłby dobry pomysł?