Strona główna projektu   |   Wejście do gry   |   Forum PL

Bardzo proszę o pomoc, jestem zmęczona


doświadczenia, sukcesy i przemyślenia

Bardzo proszę o pomoc, jestem zmęczona

Postprzez zmiana » 24 kwi 2016, o 10:34

ciągle czuje coś do mężczyzny, z którym nie jestem już 2 lata. Planowaliśmy przyszłośc, dzieci, byłam pewna, że to ten na całe życie. On po rozstaniu po jakimś czasie sobie kogoś znalazł, od kilku miesięcy jest w związku.
Funkcjonuje normalnie, widuje się z ludźmi, bawię się,pracuję, studiuję, żyje normalnym życiem, tylko kocham i tęsknie i dawno nie czułam się tak zwyczajnie, szczerze szczęśliwa. Moja przyjaciółka jest z jego kuzynem, więc chcąc nie chcąc czasem słyszę o nim, czy o jego rodzinie, za którą też bardzo tęsknie (jego matka była dla mnie praktycznie jak druga mama).
Żyję normalnie, po prostu kocham i przeraźliwie tęsknie za tym człowiekiem, a minęły już 2 lata.


Wiem, że mogę spróbować go przyciągnąć,ale on tworzy z kimś jakąś relacje, czy nie będzie to bardzo trudne przez to a przede wszystkim czy nie bedzie to świństwo?

Chciałabym się uwolnić od tego uczucia, po prostu przestać go kochać, tak by było łatwiej.

Czy mogę jakoś usunąć z siebie tą miłość?

zmiana
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 mar 2016, o 17:15
Podziękował(a): 0 raz
Otrzymał(a) podziękowań: 1 raz

Re: Bardzo proszę o pomoc, jestem zmęczona

Postprzez gryfinka » 24 kwi 2016, o 10:46


gryfinka
Wspieram Abraham Bank
 
Posty: 147
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 21:40
Podziękował(a): 41 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 75 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, jestem zmęczona

Postprzez zmiana » 24 kwi 2016, o 10:53

Widziałam ten post, ale cały w sumie dotyczy zauroczenia albo fascynacji osobą, z którą się nawet nie było. A to chyba trochę inny rodzaj uczucia.

zmiana
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 mar 2016, o 17:15
Podziękował(a): 0 raz
Otrzymał(a) podziękowań: 1 raz

Re: Bardzo proszę o pomoc, jestem zmęczona

Postprzez magicmind » 24 kwi 2016, o 11:05